l2j_mobius/L2ClientDat/dist/structure/dats/skillgrp.xml
2018-05-13 13:35:03 +00:00

410 lines
15 KiB
XML
Raw Blame History

This file contains ambiguous Unicode characters

This file contains Unicode characters that might be confused with other characters. If you think that this is intentional, you can safely ignore this warning. Use the Escape button to reveal them.

<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
<list>
<file pattern="kor_lindvior" isSafePackage="true">
<node name="data" reader="UINT" />
<for name="skill" size="#data" hidden="false">
<node name="skill_id" reader="UINT" />
<node name="skill_level" reader="UINT" />
<node name="operate_type" reader="UINT" />
<node name="resist_cast" reader="UINT" />
<!-- TODO-->
<node name="cast_style" reader="UINT" />
<node name="mp_consume" reader="UINT" />
<node name="cast_range" reader="UINT" />
<node name="MagicType" reader="UINT" />
<node name="hit_time" reader="FLOAT" />
<node name="cool_time" reader="FLOAT" />
<node name="reuse_delay" reader="FLOAT" />
<node name="is_magic" reader="UINT" />
<node name="origin_skill" reader="UINT" />
<!-- TODO -->
<node name="ultimate_skill_level" reader="UINT" />
<node name="is_double" reader="UINT" />
<node name="unk0" reader="UINT" />
<!-- TODO -->
<node name="unk1" reader="UINT" />
<!-- TODO -->
<node name="animation" reader="UNICODE" />
<node name="skill_visual_effect" reader="UNICODE" />
<node name="icon" reader="UNICODE" />
<node name="icon_panel" reader="UNICODE" />
<node name="icon_type" reader="UINT" />
<!-- TODO -->
<node name="enchanted" reader="UINT" />
<node name="enchant_skill_level" reader="UINT" />
<node name="hp_consume" reader="UINT" />
<node name="enchant_icon" reader="ASCF" />
<node name="unk2" reader="UINT" />
<!-- TODO-->
<node name="rumble_self" reader="UINT" />
<node name="rumble_target" reader="UINT" />
<node name="GaugeTime" reader="FLOAT" />
<node name="AdditionalTag" reader="ASCF" />
</for>
</file>
<file pattern="ru_episodion" isSafePackage="true">
<node name="data" reader="UINT" />
<for name="skill" size="#data" hidden="false">
<node name="skill_id" reader="UINT" />
<node name="skill_level" reader="UINT" />
<node name="operate_type" reader="UINT" />
<node name="resist_cast" reader="UINT" />
<!-- TODO-->
<node name="cast_style" reader="UINT" />
<node name="mp_consume" reader="UINT" />
<node name="cast_range" reader="UINT" />
<node name="MagicType" reader="UINT" />
<node name="hit_time" reader="FLOAT" />
<node name="cool_time" reader="FLOAT" />
<node name="reuse_delay" reader="FLOAT" />
<node name="is_magic" reader="UINT" />
<node name="origin_skill" reader="UINT" />
<!-- TODO -->
<node name="ultimate_skill_level" reader="UINT" />
<node name="is_double" reader="UINT" />
<node name="animation" reader="UINT" />
<for name="animation" size="#animation">
<node name="param_animation1" reader="UNICODE" />
<node name="param_animation2" reader="UNICODE" />
</for>
<node name="skill_visual_effect" reader="UNICODE" />
<node name="icon" reader="UNICODE" />
<node name="icon_panel" reader="UNICODE" />
<node name="icon_type" reader="UINT" />
<!-- TODO -->
<node name="enchanted" reader="UINT" />
<node name="enchant_skill_level" reader="UINT" />
<node name="hp_consume" reader="UINT" />
<node name="enchant_icon" reader="ASCF" />
<node name="unk2" reader="UINT" />
<!-- TODO-->
<node name="rumble_self" reader="UINT" />
<node name="rumble_target" reader="UINT" />
<node name="GaugeTime" reader="FLOAT" />
<node name="AdditionalTag" reader="ASCF" />
</for>
</file>
<file pattern="kor_ertheia" isSafePackage="true">
<node name="data" reader="UINT" />
<for name="skill" size="#data" hidden="false">
<node name="skill_id" reader="UINT" />
<node name="skill_level" reader="SHORT" />
<node name="skill_sublevel" reader="SHORT" />
<node name="operate_type" reader="UINT" />
<!-- TODO 0-16 -->
<!--
//активные
case 0: //
case 1: //
case 2: //
case 3: //
case 4: //
case 5: //
case 6: // Переключающиеся умения ( тоглы )
case 7: // Трансформации
case 8: // Маг резисты
//пассивки
case 11: // Владения пухами / шмотом
case 12: // Резисты
case 13: // Рассовые
case 14: // Классовые
case 15: // Клановые
case 16: // Предметные
-->
<node name="resist_cast" reader="UINT" />
<!--
resist_cast=0 обычная
resist_cast=1 каричнивая обвотка
resist_cast=2 зеленая обвотка
resist_cast=3 синия обвотка
resist_cast=4 красная обвотка
resist_cast=5 скилы с иконками ( которые переключаются дуал кастом и тд )
resist_cast=6 скрытые скилы
-->
<node name="MagicType" reader="UINT" />
<!-- TODO 0-4 -->
<!--
MagicType=24 Шагать Назад
-->
<node name="mp_consume" reader="UINT" />
<node name="cast_range" reader="UINT" />
<node name="cast_style" reader="UINT" />
<!--
cast_style=23 сигнет поинт
cast_style=24 Шагать Назад
-->
<node name="hit_time" reader="FLOAT" />
<node name="cool_time" reader="FLOAT" />
<node name="reuse_delay" reader="FLOAT" />
<node name="effect_point" reader="UINT" />
<node name="is_magic" reader="UINT" />
<!--
is_magic=0 P ( физ )
is_magic=1 M ( маг )
is_magic=3 S ( песни / танцы )
is_magic=4 E ( воскришения )
-->
<node name="ultimate_skill_level" reader="UINT" />
<node name="origin_skill" reader="UINT" />
<node name="is_double" reader="UINT" />
<node name="animation" reader="UINT" />
<for name="animation" size="#animation">
<node name="param_animation" reader="UNICODE" />
</for>
<node name="skill_visual_effect" reader="UNICODE" />
<node name="icon" reader="UNICODE" />
<node name="icon_panel" reader="UNICODE" />
<node name="debuff" reader="UINT" />
<node name="icon_type" reader="UINT" />
<node name="enchanted" reader="UINT" />
<node name="enchant_skill_level" reader="UINT" />
<node name="enchant_icon" reader="ASCF" />
<node name="hp_consume" reader="UINT" />
<node name="rumble_self" reader="UINT" />
<!-- TODO -1 8 9 13 14 -->
<node name="rumble_target" reader="UINT" />
<!-- TODO 0 -1 10 11 -->
<node name="GaugeTime" reader="FLOAT" />
<node name="AdditionalTag" reader="ASCF" />
</for>
</file>
<file pattern="ru_ertheia" isSafePackage="true">
<node name="data" reader="UINT" />
<for name="skill" size="#data" hidden="false">
<node name="skill_id" reader="UINT" />
<node name="skill_level" reader="UINT" />
<node name="operate_type" reader="UINT" />
<!-- TODO 0-16 -->
<!--
//активные
case 0: //
case 1: //
case 2: //
case 3: //
case 4: //
case 5: //
case 6: // Переключающиеся умения ( тоглы )
case 7: // Трансформации
case 8: // Маг резисты
//пассивки
case 11: // Владения пухами / шмотом
case 12: // Резисты
case 13: // Рассовые
case 14: // Классовые
case 15: // Клановые
case 16: // Предметные
-->
<node name="resist_cast" reader="UINT" />
<!--
resist_cast=0 обычная
resist_cast=1 каричнивая обвотка
resist_cast=2 зеленая обвотка
resist_cast=3 синия обвотка
resist_cast=4 красная обвотка
resist_cast=5 скилы с иконками ( которые переключаются дуал кастом и тд )
resist_cast=6 скрытые скилы
-->
<node name="MagicType" reader="UINT" />
<!-- TODO 0-4 -->
<!--
MagicType=24 Шагать Назад
-->
<node name="mp_consume" reader="UINT" />
<node name="cast_range" reader="UINT" />
<node name="cast_style" reader="UINT" />
<!--
cast_style=23 сигнет поинт
cast_style=24 Шагать Назад
-->
<node name="hit_time" reader="FLOAT" />
<node name="cool_time" reader="FLOAT" />
<node name="reuse_delay" reader="FLOAT" />
<node name="is_magic" reader="UINT" />
<!--
is_magic=0 P ( физ )
is_magic=1 M ( маг )
is_magic=3 S ( песни / танцы )
is_magic=4 E ( воскришения )
-->
<node name="ultimate_skill_level" reader="UINT" />
<node name="origin_skill" reader="UINT" />
<node name="is_double" reader="UINT" />
<node name="animation" reader="UINT" />
<for name="animation" size="#animation">
<node name="param_animation" reader="UNICODE" />
</for>
<node name="skill_visual_effect" reader="UNICODE" />
<node name="icon" reader="UNICODE" />
<node name="icon_panel" reader="UNICODE" />
<node name="debuff" reader="UINT" />
<node name="icon_type" reader="UINT" />
<node name="enchanted" reader="UINT" />
<node name="enchant_skill_level" reader="UINT" />
<node name="enchant_icon" reader="ASCF" />
<node name="hp_consume" reader="UINT" />
<node name="rumble_self" reader="UINT" />
<!-- TODO -1 8 9 13 14 -->
<node name="rumble_target" reader="UINT" />
<!-- TODO 0 -1 10 11 -->
<node name="GaugeTime" reader="FLOAT" />
<node name="AdditionalTag" reader="ASCF" />
</for>
</file>
<file pattern="kor_helios_p2" isSafePackage="true">
<node name="data" reader="UINT" />
<for name="skill" size="#data" hidden="false">
<node name="skill_id" reader="SHORT" />
<node name="skill_level" reader="UCHAR" />
<node name="skill_sublevel" reader="SHORT" />
<node name="operate_type" reader="UCHAR" />
<!-- TODO 0-16 -->
<!--
//активные
case 0: //
case 1: //
case 2: //
case 3: //
case 4: //
case 5: //
case 6: // Переключающиеся умения ( тоглы )
case 7: // Трансформации
case 8: // Маг резисты
//пассивки
case 11: // Владения пухами / шмотом
case 12: // Резисты
case 13: // Рассовые
case 14: // Классовые
case 15: // Клановые
case 16: // Предметные
-->
<node name="resist_cast" reader="UCHAR" />
<!--
resist_cast=0 обычная
resist_cast=1 каричнивая обвотка
resist_cast=2 зеленая обвотка
resist_cast=3 синия обвотка
resist_cast=4 красная обвотка
resist_cast=5 скилы с иконками ( которые переключаются дуал кастом и тд )
resist_cast=6 скрытые скилы
-->
<node name="MagicType" reader="UCHAR" />
<!-- TODO 0-4 -->
<node name="mp_consume" reader="SHORT" />
<node name="cast_range" reader="UINT" />
<node name="cast_style" reader="UCHAR" />
<node name="hit_time" reader="FLOAT" />
<node name="cool_time" reader="FLOAT" />
<node name="reuse_delay" reader="FLOAT" />
<node name="effect_point" reader="UINT" />
<node name="is_magic" reader="UCHAR" />
<!--
is_magic=0 P ( физ )
is_magic=1 M ( маг )
is_magic=3 S ( песни / танцы )
is_magic=4 E ( воскришения )
-->
<node name="origin_skill" reader="SHORT" />
<node name="is_double" reader="UCHAR" />
<node name="animation" reader="UINT" />
<for name="animation" size="#animation">
<node name="param_animation" reader="MAP_INT" />
</for>
<node name="skill_visual_effect" reader="MAP_INT" />
<node name="icon" reader="MAP_INT" />
<node name="icon_panel" reader="MAP_INT" />
<node name="debuff" reader="UCHAR" />
<node name="icon_type" reader="UCHAR" />
<node name="enchant_skill_level" reader="UCHAR" />
<node name="enchant_icon" reader="MAP_INT" />
<node name="hp_consume" reader="SHORT" />
<node name="rumble_self" reader="UCHAR" />
<!-- TODO -1 8 9 13 14 -->
<node name="rumble_target" reader="UCHAR" />
<!-- TODO 0 -1 10 11 -->
</for>
</file>
<file pattern="kor_helios_p3" isSafePackage="true">
<node name="data" reader="UINT" />
<for name="skill" size="#data" hidden="false">
<node name="skill_id" reader="USHORT" />
<node name="skill_level" reader="UCHAR" />
<node name="skill_sublevel" reader="SHORT" />
<node name="operate_type" reader="UCHAR" />
<!-- TODO 0-16 -->
<!--
//активные
case 0: //
case 1: //
case 2: //
case 3: //
case 4: //
case 5: //
case 6: // Переключающиеся умения ( тоглы )
case 7: // Трансформации
case 8: // Маг резисты
//пассивки
case 11: // Владения пухами / шмотом
case 12: // Резисты
case 13: // Рассовые
case 14: // Классовые
case 15: // Клановые
case 16: // Предметные
-->
<node name="resist_cast" reader="UCHAR" />
<!--
resist_cast=0 обычная
resist_cast=1 каричнивая обвотка
resist_cast=2 зеленая обвотка
resist_cast=3 синия обвотка
resist_cast=4 красная обвотка
resist_cast=5 скилы с иконками ( которые переключаются дуал кастом и тд )
resist_cast=6 скрытые скилы
-->
<node name="MagicType" reader="UCHAR" />
<!-- TODO 0-4 -->
<node name="mp_consume" reader="SHORT" />
<node name="cast_range" reader="UINT" />
<node name="cast_style" reader="UCHAR" />
<node name="hit_time" reader="FLOAT" />
<node name="cool_time" reader="FLOAT" />
<node name="reuse_delay" reader="FLOAT" />
<node name="effect_point" reader="UINT" />
<node name="is_magic" reader="UCHAR" />
<!--
is_magic=0 P ( физ )
is_magic=1 M ( маг )
is_magic=3 S ( песни / танцы )
is_magic=4 E ( воскришения )
-->
<node name="origin_skill" reader="SHORT" />
<node name="is_double" reader="UCHAR" />
<node name="animation" reader="UINT" />
<for name="animation" size="#animation">
<node name="param_animation" reader="MAP_INT" />
</for>
<node name="skill_visual_effect" reader="MAP_INT" />
<node name="icon" reader="MAP_INT" />
<node name="icon_panel" reader="MAP_INT" />
<node name="debuff" reader="UCHAR" />
<node name="icon_type" reader="UCHAR" />
<node name="enchant_skill_level" reader="UCHAR" />
<node name="enchant_icon" reader="MAP_INT" />
<node name="hp_consume" reader="SHORT" />
<node name="rumble_self" reader="UCHAR" />
<!-- TODO -1 8 9 13 14 -->
<node name="rumble_target" reader="UCHAR" />
<!-- TODO 0 -1 10 11 -->
</for>
</file>
</list>